Obchodní podmínky

Provozovatel e-shopu

Provozovatelem e-shopu: www.domacimikropivovary.cz je firma:

euroB.A.CH s.r.o.
Šenovská 1
736 01 Havířov-Šumbark
Firma je zapsána v obchodním rejstříku, který vede Ostrava, oddíl C, vložka 27496.
IČO: 49609114, DIČ: CZ49609114

Ceny

Ceny všech výrobků jsou udávány v korunách včetně DPH.. Ceny v EUR se odvíjejí od platného kurzu ČSOB pro den kdy se uzavírá kupní smlouva a jsou závazné pouze pro daný obch. případ.

Ceny

Ceny všech výrobků jsou udávány v korunách včetně DPH.. Ceny v EUR se odvíjejí od platného kurzu ČSOB pro den kdy se uzavírá kupní smlouva a jsou závazné pouze pro daný obch. případ.

Kupní smlouva a její uzavření

Právní poměry mezi oběma stranami obchodu se řídí platným zněním občanského zákoníku.
Návrhem k uzavření kupní smlouvy dochází vyplněním a odesláním objednávky prostřednictvím e-shopu, který je součásti tohoto webu. Kupní smlouva je uzavřená okamžikem doručení našeho potvrzení s termínem expedice pro jednotlivé položky a podrobnostmi k platbě a způsobu expedice. Od tohoto okamžiku dochází mezi oběma stranami ke vzniku vzájemných práv a povinností.

Nákup prostřednictvím e-shopu

Po vybrání zboží, vyplnění elektronického formuláře, způsobu expedice, platby a ověření skutečnosti, že jste se seznámili s obchodními podmínkami a odeslání tohoto formuláře budete informování automatickým e-mailem, který Vám slouží k ujištění, že Váš požadavek zpracováváme a také Vám k poslední kontrole zadaných kontaktních informací. Pokud toto potvrzení neobdržíte, patrně došlo k chybě ve Vámi uvedeném e-mailu. V případě, že email neobdržíte, nebo naleznete nepřesnost ve Vámi vyplněném kontaktním formuláři, informujte nás emailem na adrese: info@coopers.cz. Doručením potvrzovacího e-mailu, dochází mezi oběma stranami ke vzniku vzájemných práv a povinností.

Informace o dostupnosti zboží v e-shopu

Skladem - běžná expedice.
Dostupnost za X dnů - toto zboží bude naskladněno po uplynutí uvedené doby.
Dočasně nedostupné - nemůžeme zaručit, neznáme přesný termín (nepotvrzení dodávky). 
Nedostupné - již vyprodáno.

Nedoručení zásilky

V případě, že expedovaná zásilka nebude doručena vinou zásilkové služby, je nutné nás včas na nedoručenou zásilku upozornit. V případě, že se zásilka vrátí zpět, protože nebyl adresát opakovaně k zastižení nebo z jiného důvodu, budou požadovány náklady, které prodejci vzniknou opakovanou expedicí. Tyto náklady připočteme k opakované, případně k některé z dalších zásilek, nebo je budeme samostatně fakturovat.


Způsob platby

Hotově (platí při odběru zboží na prodejně)
Dobírka (hotovostní platba inkasovaná zásilkovou službou)
Bankovním převodem (úhrada na bankovní účet předem, zboží se odesílá po připsání peněz na účet prodávajícího).
Výběr platby je umožněn v elektronickém formuláři e-shopu

Dodací podmínky

Zboží zasíláme prostřednictvím PPL, nebo služby  "Uloženka".
Způsob úhrady je dobírka, nebo bankovní převod – platba předem, nebo platební kartou.


 

Dobírka:
PPL - 100,-Kč poštovné +20,-Kč doběrečné. Platí pro 1x balík do 34kg, pro více balíků platí: (počet balíků x 100,-Kč) +20,-Kč. Při odběru nad 2 000,-Kč poštovné a balné za 1x balík do 34 kg platíme za vás, pro všechny další balíky platí: 100Kč za každých 34kg..

Uloženka - 90,-Kč poštovné  Platí pro 1x balík do 20kg, pro více balíků: (počet balíků x 90,-Kč). Při odběru nad 2 000,-Kč poštovné a balné za 1x balík do 20 kg platíme za vás, pro všechny další balíky platí: 90Kč za každých 34kg..

Bankovní převod – platba předem + Platební karta:
PPL - 100,-Kč poštovné a balné. Platí pro 1x balík do 34kg, pro více balíků platí: počet balíků x 100,-Kč. Při odběru nad 2 000,-Kč poštovné a balné za 1x balík do 34 kg platíme za vás, pro všechny další balíky platí: 100Kč za každých 34kg..

Uloženka - 90,-Kč poštovné. Platí pro 1x balík do 20kg, pro více balíků: počet balíků x 90,-Kč. Při odběru nad 2 000,-Kč poštovné a balné za 1x balík do 20 kg platíme za vás,pro všechny další balíky platí: 90Kč za každých 34kg..

Zboží na skladě expedujeme do 48 hod. od přijetí objednávky a doba doručení je 24 hod.

 

Dle zákona 89/2012 Sb. prodávající ručí za jakost a kvalitu dodávaného zboží podle reklamačního řádu společnosti. Reklamační řád následuje níže:

REKLAMAČNÍ ŘÁD

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Reklamační řád vydává společnost euroB.A.CH s.r.o., IČO 49609114 za účelem informovanosti kupujícího o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků (reklamace) a povinností prodávajícího v souvislosti s reklamací.

  2. Kupující převzetím zboží od prodávajícího souhlasí s tímto reklamačním řádem.

  3. Je-li kupujícím podnikatel, který nakupuje  „na fakturu s IČO“, které bude sloužit k podnikání, pak se na něj nevztahují ustanovení o spotřebitelských smlouvách a řídí se naší úpravou pro „Obchodní firmy a podnikatelské subjekty“ zveřejněné níže.

  4. Je-li kupujícím jiný subjekt než podnikatel, řídí se vztahy mezi prodávajícím a kupujícím při uplatňování vad platným občanským zákoníkem 89/2012 Sb., (nový občanský zákoník).

SPOLEČNÁ REKLAMAČNÍ USTANOVENÍ

  1. Místem uplatnění reklamace společnosti euroB.A.CH s.r.o. je adresa podnikové prodejny a skladu Šenovská 1, 736 01 Havířov

  2. Kupující musí uplatnit u prodávajícího vady v záruční lhůtě. Kupující musí doručit zboží k reklamaci na své náklady do sídla společnosti.

  3. Zboží musí být řádně uloženo a zabaleno s přiloženou průvodní dokumentaci.

  4. Odpovědnost za vady se nevztahuje na případy omezené životnosti výrobků při jejich obvyklém užívání.

  5. Prodávající rozhodne o reklamaci ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

  6. Při vystavení případného dobropisu v případě odstoupení od smlouvy nebo slevě z ceny bude použita cena uvedená na dokladu prokazujícím uzavření kupní smlouvy.

ÚPRAVA PRO PODN. SUBJEKTY A OBCHODNÍ FIRMY

  1. Kupující by měl mít zpracovanou metodiku kontroly jakosti, dle které zjišťuje, zda zboží má vady.

  2. Na veškeré dodané zboží je firmám poskytována záruku za kvalitu se záruční dobou v délce 24 měsíců, platných ode dne převzetí.

  3. Za vady zboží se považuje i dodání jiného zboží, než určuje smlouva.

  4. Prodávající odpovídá za vadu, kterou má zboží v záruční době. Prodávající přejímá závazek za jakost zboží na dobu 24 měsíců. Prodávající se zavazuje v případě uplatnění vad kupujícím dodat náhradní zboží za zboží.

  5. Kupující je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Záruční doba začíná běžet ode dne dodání zboží. Je-li prodávající povinen odeslat zboží, běží záruční doba ode dne dojití zboží do místa určení.

  6. Kupující je povinen řádně vyplnit Protokol o vyřízení reklamace, který prodávající poskytuje všem svým zákazníkům.

  7. Je-li dodáním zboží s vadami porušena smlouva podstatným způsobem, může kupující:

    1. požadovat odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné, dodání chybějícího zboží a požadovat odstranění právních vad,

    2. požadovat odstranění vad opravou zboží, jestliže vady jsou opravitelné,

    3. požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny,

    4. odstoupit od smlouvy.

  8. Je-li smlouva porušená nepodstatným způsobem při dodání zboží s vadami, může kupující požadovat dodání chybějícího zboží a odstranění ostatních vad zboží, nebo slevu z kupní ceny.

  9. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad.

ÚPRAVA DLE OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU 89/2012 Sb.

  1. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena ústním nebo písemným objednáním a odběrem zboží na podnikové prodejně v Havířově. Okamžikem vychystání zboží, jeho výdeje a úhrady je uzavřena kupní smlouva mezi oběma stranami.

  2. Kupující má právo na zboží bezvadné v množství, které objednal ústně nebo písemně během prodeje.

  3. Prodávající je před předáním zboží kupujícímu zboží řádně zkontrolovat z hlediska kompletnosti a je-li to možné a dovoluje-li to způsob balení, případně žádá-li to zákazník, vyzkoušet jeho funkci.

  4. Výjimku tvoří zboží v průhledném obalu, u kterého je garantována funkčnost výrobcem a lze jeho kompletnost vizuálně zkontrolovat přes průhledný obal.

  5. Prodávající odpovídá za kvalitu a technické vlastnosti dodaného zboží po dobu použitelnosti a záruky poskytnuté výrobcem, která se rovná záruční době nebo po stanovenou záruční dobu v kupní smlouvě.

  6. Prodávající dodává zboží doprovázené prodejkou, tzn. paragonem nebo daňovým dokladem, kde je uveden druh a název dodávaného zboží, jeho počet, jméno prodávajícího.

  7. Kupující je povinen zboží prohlédnout a přepočítat podle možností při jeho převzetí a přesvědčit se o správnosti dodaného zboží. Pokud se kupující při převzetí nepřesvědčí o případně zjevných vadách zboží, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době převzetí.

  8. Kupující je povinen prodávajícímu podat zprávu o vadách zboží bez zbytečného odkladu poté, kdy vady zjistil. Pokud tak neučiní, pozbývá kupující nároku na přiznání vad prodávajícím.

  9. Odpovědnost prodávajícího za vady, na které se vztahuje záruka za zboží, nevzniká, jestliže tyto vady byly způsobeny vnějšími událostmi (nesprávné použití zboží, nesprávné skladování, neodborná instalace, viditelné známky poškození zboží neodborným zásahem do konstrukce zboží) a nezpůsobil je prodávající nebo osoby, s jejichž pomocí bylo zboží dodáno.

  10. Pokud prodávající neodstraní vady v přiměřené dohodnuté lhůtě, nebo oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující odstoupit od smlouvy, nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny

  11. Pokud kupující neuplatní nárok na slevu z kupní ceny, nebo neodstoupí od smlouvy je prodávající povinen odstranit podle své volby výměnou zboží za bezvadné zboží. Způsobem, který zvolí prodávající, však nesmí způsobit kupujícímu vynaložení nepřiměřených nákladů.

  12. Pokud je požadováno odstranění vad, musí kupující pro tento účel poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu. Není-li kupujícím stanovena, nebo kupující nepožaduje jen poskytnutí slevy z kupní ceny, může prodávající stanovit lhůtu, ve které provede odstranění vad.

  13. Při dodání bezvadného zboží je prodávající oprávněn požadovat, aby kupující mu na jeho náklady vrátil vadné zboží ve stavu, v jakém kupujícímu bylo dodáno.

  14. Oznámení o vadě zboží jsou evidována prodejcem na prodejně (vystavení reklamačního protokolu). Na základě oznámení informuje bezodkladně nadřízeného, který dohodne podmínky k odstranění vad zboží.

  15. Pokud je mezi konzulentem a kupujícím dohodnuto vrácení zboží, je dodáváno bezvadné zboží vždy bezodkladně po dohodnutí podmínek.

  16. Kupujícímu bude dodáno bezvadné zboží a vrácené zboží bude odděleně uskladněno u prodávajícího.

  17. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud nemůže vrátit zboží ve stavu, v jakém je obdržel a uvedené bylo způsobeno jednáním nebo opomenutím kupujícího nebo kupující po oznámení vad část zboží prodal nebo spotřeboval. Kupující rovněž nemůže odstoupit od smlouvy, pokud vady neoznámil včas prodávajícímu.

  18. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS

  2. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád pro zákazníky z řad obchodních organizací, firem i občanského sektoru nabývá platnosti dne 01.01.2016

 

 


Viktor Fukala
Jednatel společnosti

Prodejci v CZ i SK
expedujeme do 48h
doprava zdarma
poradíme vám
záruka kvality
komplexní nabídka